Prijs
- Wat kost dit mij?
Een vacature posten kost je helemaal niets! Bij iedere geïnteresseerde kandidaat zal de loonkost transparant getoond worden. Je kunt dus helemaal zelf de keuze maken op basis van competenties en kost. Je betaalt pas indien er effectief iemand gewerkt heeft. De kostprijs van een kandidaat is afhankelijk van het statuut (student/flex/standaard) en de leeftijd en/of ervaring van de kandidaat.
- Is het posten van een vacature gratis?
Of course!
- Wat is er in de prijs inbegrepen?
In de app kan je transparant de prijs raadplegen per kandidaat. Daar staat ook altijd weergegeven hoeveel je betaalt aan loon, verplaatsingsvergoeding, dimona etc. Door afronding in de app kan de som op de factuur licht afwijken van het getoonde totaal. Indien de kandidaat meer uren presteert dan voorzien, zal de prijs logischerwijze iets hoger liggen.
- Ik heb mijn creditcardgegevens ingevoerd. Wanneer wordt de betaling uitgevoerd?
Initieel wordt er enkel een reservatie genomen op jouw creditcard. De effectieve betaling wordt uitgevoerd na het bevestigen van de gepresteerde uren.
- Kan ik ook op een andere manier betalen?
Neem gerust contact met ons op via now@nowjobs.com, dan kunnen we samen de mogelijkheden bekijken.
- Waarvoor dient de reservatie?
Op het moment dat je een contractvoorstel doet, wordt de geschatte kost van de kandidaat en de shift in kwestie gereserveerd op jouw creditcard. Indien de kandidaat niet ingaat op het contractvoorstel, wordt dit bedrag automatisch terug vrijgegeven. Indien de kandidaat wel ingaat op het contractvoorstel, zal de reservatie overgaan in een betaling zodra het exacte bedrag bekend is (dit dus nadat je de shift bevestigd hebt).
- Hoe kan ik mijn facturen raadplegen?
De factuur wordt altijd op donderdag, de week na de prestaties opgemaakt en verstuurd.
- Als ik iemand wil tewerkstellen op een Feestdag, moet ik deze dan dubbel uitbetalen?
Wanneer er op een feestdag wordt gewerkt is het wettelijk verplicht om de bijverdieners dubbel uit te betalen.
- Wat als mijn factuur niet correct is?
Bij vragen omtrent de facturen kan je contact opnemen via mail of via telefoon.